دنیای کسبوکارهای امروز در حال تحول سریع است. رقابت در بازار عرضه و تقاضا میدان بزرگتری پیدا کرده و هر کسبوکاری که نتواند جایگاهی در جریان زندگی مردم پیدا کند به ناچار حذف خواهد شد. رویکرد «تفکر طراحی» با نگاهی درست سعی میکند تا نیازهای مشتریان و کاربران را بشناسد و فرصتهای جدیدی را برای تجارت در صنایع مختلف ایجاد کند که منجربه توسعه راهحلهای نوآورانه میشود. آموزههای تفکر طراحی به همه کسبوکارها کمک میکند تا معناهای جدیدی به وجود آورند و تحولآفرین باشند. در این وبینار بنا به نیازهای مخاطبان به موضوعات زیر پرداخته شد:
رویکرد «تفکر طراحی» در شناخت عمیق و درست نیازهای بازار و مشتریان تعریف مزیت رقابتی پایدار برای کسبوکار ساخت محصولاتی که در جریان زندگی مشتریان معنادار است ایجاد فرصتهای جدید در بازار و استفاده از آن نقش “تفکر طراحی” در مسیر نوآوری و تحول کسبوکار
سمیرا طوفانی
- مدیر ارشد و راهبر طراحی تجربه و خدمات مشاور و راهبر تجربه کارکنان همراه اول
- همبنیانگذار و موسس آژانس نوآوری و دیزاین کوالیا
- مدیر سرویسهای دیجیتال روبیکا طراح ارشد سرویس سحاب
- سرپرست طراحی محصول در ngo باور
- سرپرست طراحی داخلی معماری و طراحی محصول در اِسپیبنا
- سرپرست طراحی و استایلیست مبلمان در هولدینگ فارست مبل
- طراح ارشد دکور در مبلمان کودک و نوجوان چیلک
- مشاور و مربی ارشد متدلوژی تفکر دیزاین راچونه