ایجاد و توسعه صنایع دستی در مناطق مختلف کشور اعم از شهری، روستایی و عشایری و امکان انتقال تجربه و فنون تولید آن از مواردی است که توسعه صنایع دستی را به برندسازی و بازاریابی نیازمند میکند.
برندسازی و نشان تجاری عباراتی با معانی بلند و نگاهی عمیق در عرصه بازار هستند که در عرصه صنایع دستی میتوانند صنایع دستی و هنر سنتی را به نمادی از هویت هر منطقه، نمادی از تمدن و هنر و در نهایت نمادی از کیفیت برای هر محصول تبدیل کنند.
خانم سپهری با دانشی که حاصل تجربه سالها فعالیت در این عرصه است، هنرمندان حوزه صنایعدستی را راهنمایی کردند که چگونه نیاز مشتریان، بازار و فرصتها را بشناسند و گامهای تجاریسازی در حوزه صنایع دستی را شرح دادهاند.
کتایون سپهری
- مدیرعامل شرکت نوآور شتاب دهنده منش
- مشاور ارشد كانون عالي انجمنهاي صنفي كارفرمايي ايران
- كارشناس شركت مهندسين مشاوران رازيران
- عضو هيات مديره شركت سيستم هاي انفورماتيك كياپرداز
- كارشناس شركت مهندسي مشاوران فرانگر مدير سيستمها و روشها و قائم مقام مدير عامل شركت مهندسي حامي سيستم
- مدير عامل و عضو هيات مديره شركت مهندسي شبكه پژوهش بهنگام
- معاون طرح و برنامه موسسه مطالعات سرمايه گذاري ايرانيان